رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور: استان و استاندار اصفهان با اختلاف در صدر جدول امور خیر کشور
اصفهان-رزا فتوح
به گزارش پایگاه خبری فتوح نیوز ، حمیدرضا خانمحمدی،رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آئین تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره خیرین مدرسهساز استان اصفهان اظهار کرد: عملکرد برنامهریزان، تنظیمگران و اجراکنندگان این رویداد بسیار بزرگ، قابل تقدیر است؛ به ویژه دکتر جمالینژاد که در هر جایگاهی همواره در موضوعات خیر حضور داشته و با اختلاف زیاد نسبت به سایر استانداران در این مسیر اقدام مینمایند.
وی با بیان اینکه این جشنواره بسیار متفاوت، منحصر بهفرد و غیرقابل رقابت با سایر رویدادها برگزار شد، عنوان کرد: یکی از دلایل این تفاوت حضور رئیس مجمع خیرین مدرسهساز استان اصفهان است که با تمام وجود تلاش میکند و این جریان مردمی با صفا، صداقت، پاکی و الهی با وجود ایشان دیده میشود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: این کار بزرگ و بیدلیل به گونهای اجرا شد که تمام برنامهها، پویشها و اقدامات آن درست، بهجا و در زمان مناسب قرار گرفت و بدون هیچ تاخیر یا اشتباهی برگزار شد.
وی ادامه داد: آنچه که بیش از همه در این مراسم مورد توجه قرار گرفت همدلی عوامل اجرایی بود که بدون در نظر گرفتن جایگاه خود برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد تلاش میکردند و این یکدلی رمز پیروزی این جشنواره بود.
خانمحمدی تصریح کرد: اصفهان رتبههای برتز بسیار زیادی در حوزههای گونانون از جمله ایثار و شهادت، هنر، فرهنگ و تاریخ دارد و در امور خیر نیز با فاصله در جایگاه اول کشور قرار دارد. وی با تأکید بر ارزش مدرسهسازی در جامعه کنونی بیان کرد: امروزه با نسل جدیدی مواجهیم که آموزش و پرورش مهمترین حلقه زنجیره ارزش و پیشرفت آنها را تشکیل میدهد و این امر در اصفهان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: خیرین اصفهان در مدرسهسازی، مدرسهیاری و انجام اقدامات خلاقانه در قله قرار دارند و این جایگاه باید با استفاده از همه استعدادها و توانمندیها حفظ شود.
وی با بیان اینکه اقدامات ما باید منجر به رشد شاخصهای تعلیم و تربیت دانشآموزان شود، گفت: کار تازه شروع شده و باید منتظر اتفاقات خوبی در وضعیت تعلیم و تربیت دانشآموزان باشیم؛ از طرفی لازم است تعامل سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش با دانشگاه فرهنگیان افزایش یابد تا با آگاهی دانشجویان از قلهها، این روایتها جایگزین ناامیدی در مدارس شود