سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان بر اهمیت حیاتی ارتباط مؤثر و مناسب با مردم و همچنین تعامل سازنده با مراجع برونسازمانی تأکید کرد.
به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، در اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان از تلاشگران عرصه ارتباط مستقیم با مردم و همچنین کارکنان روابط عمومی تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم، مسعود محمدی محمدی، سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با حضور در جمع رییس و کارکنان اداره ارتباطات مردمی اداره کل و رابطین ارتباطات مردمی (CRM) شعب تابعه، ضمن گرامیداشت این روز از زحمات و تلاشهای آنان در پاسخگویی و خدمترسانی به جامعه هدف تقدیر کرد.
در این جلسه صمیمانه که در سالن شهدای اداره کل برگزار شد، سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان بر اهمیت حیاتی ارتباط مؤثر و مناسب با مردم و همچنین تعامل سازنده با مراجع برونسازمانی از جمله نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که پیگیر مسائل و مشکلات شهروندان هستند تأکید کرد. وی در ادامه دستور پیگیری و حل مسائل و درخواستهای مردمی و پاسخگویی در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی را در سریعترین زمان ممکن صادر نمود.
محمدی همچنین اقناعسازی مخاطبین و مراجع فرادستگاهی در خصوص لزوم رعایت قوانین و دستورالعملهای سازمان را امری ضروری دانست و تصریح کرد که این اقدام در جهت ارتقاء نظام پاسخگویی، شفافیت و در نهایت جلب رضایت مردمی بر اساس ضوابط و مقررات مصوب حائز اهمیت فراوان است.
در بخش دیگری از این مراسم با اهدای گل از زحمات و تلاشهای رابطین خدوم ارتباطات مردمی (CRM) شعب تابعه که نقش مهمی در خط مقدم ارتباط با مخاطبین دارند تجلیل شد.
همچنین در مراسمی جداگانه مسعود محمدی محمدی سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با حضور در اداره روابط عمومی اداره کل، ضمن دیدار نزدیک و گفتوگوی صمیمانه با رییس و کارکنان این اداره از تلاشهای بیشائبه و شبانهروزی آنان در زمینه اطلاعرسانی، آگاهیبخشی و برقراری ارتباط مؤثر با رسانهها و جامعه تقدیر و با اهدای گل از این همکاران نیز تجلیل بعمل آورد.